Oferta: ds. działań promocyjnych miasta
Data publikacji: 2011-06-29
Nr ref.: BPM/49/2011
Wydział: Biuro Promocji Miasta
Stanowisko: ds. działań promocyjnych miasta
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-08-04
Zakres podstawowych czynności
- realizacja działań promocyjnych wynikających ze Strategii Promocji Miasta Poznania
- organizacja przedsięwzięć promujących Markę Miasta Poznania
- opracowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta
- pozyskiwanie źródeł finansowania dla realizacji zadań promocyjnych Miasta
- współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji Miasta oraz agencjami reklamowymi i PR
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie i marketing, PR, turystyka i rekreacja, politologia, socjologia)
- wiedza z zakresu marketingu, w tym marketingu terytorialnego
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość planowania mediów
- umiejętność konstruowania briefu reklamowego
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- kreatywność
Wymagania dodatkowe
.
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnopsrawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agata Szyszka
Data i godzina publikacji: 2011-08-04 09:50