Oferta: ds. działań promocyjnych miasta

Data publikacji: 2011-06-29
Nr ref.: BPM/49/2011
Wydział: Biuro Promocji Miasta
Stanowisko: ds. działań promocyjnych miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-08-04

Zakres podstawowych czynności

  • realizacja działań promocyjnych wynikających ze Strategii Promocji Miasta Poznania
  • organizacja przedsięwzięć promujących Markę Miasta Poznania
  • opracowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta
  • pozyskiwanie źródeł finansowania dla realizacji zadań promocyjnych Miasta
  • współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji Miasta oraz agencjami reklamowymi i PR

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie i marketing, PR, turystyka i rekreacja, politologia, socjologia)
  • wiedza z zakresu marketingu, w tym marketingu terytorialnego
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość planowania mediów
  • umiejętność konstruowania briefu reklamowego
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • kreatywność

Wymagania dodatkowe

.

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnopsrawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BPM_49_2011.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agata Szyszka
Data i godzina publikacji: 2011-08-04 09:50