Oferta: ds. nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej miasta (ci)
Data publikacji: 2014-09-02
Nr ref.: PM/75/2014
Wydział: Biuro Promocji Miasta
Stanowisko: ds. nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej miasta (ci)
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-10-10
Zakres podstawowych czynności
- koordynacja i nadzór w zakresie stosowania systemu identyfikacji wizualnej dla Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych
- obsługa wniosków o udzielanie zgody na posługiwanie się symbolami Poznania
- realizacja działań promocyjnych wynikających ze Strategii Promocji Miasta Poznania (przygotowywanie projektów graficznych, tworzenie materiałów promocyjnych Miasta, koordynacja rozwoju gadżetów miejskich)
- koordynacja działań w celu należytego zabezpieczania wartości niematerialnych Miasta (herb, logo, nazwa)
- koordynacja działań promocyjnych oraz monitorowanie zastosowania w tych działaniach przyjętego systemu identyfikacji wizualnej Urzędu Miasta Poznania
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- wiedza z zakresu promocji, w tym zagadnień dot. promocji miast
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi programów: pakietu Ms Office, Corel Draw, środowiska Adobe: inDesign, Ilustrator, Photoshop
- znajomość zasad przygotowywania plików produkcyjnych do druku
- kreatywność, wyczucie estetyki, znajomość zasad kompozycji oraz umiejętność rysowania (szkice koncepcyjne, storyboardy) - portfolio
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w działaniach promocyjnych lub PR na stanowisku grafika komputerowego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- portfolio, do 10 prac, prosimy składać
- w wersji elektronicznej o łącznej wielkości do 10MB - na adres: pm@um.poznan.pl (pliki większe niż 10MB prosimy przesyłać jako archiwum zip w formie linku np. WeTransfer, Dropbox)
lub
- osobiście w sekretariacie Biura Promocji Miasta UMP pl. Kolegiacki 17, pok. 350. Złożone portfolio podlega zwrotowi po etapie weryfikacji.
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Rozpatrywane będą tylko oferty, do których dostarczone będzie portfolio.
Inne informacje:
Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga też mobilności i gotowości do wyjazdów służbowych, bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; miejsce pracy przystosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru_PM_75.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2014-10-10 14:21