Oferta: ds.public relations

Data publikacji: 2013-11-05
Nr ref.: PM/56/2013
Wydział: Biuro Promocji Miasta
Stanowisko: ds.public relations

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-12-05

Zakres podstawowych czynności

  • realizacja działań promocyjnych zgodnie ze Strategią Promocji Miasta Poznania
  • kształtowanie wizerunku i marki Poznań poprzez planowanie i realizację działań komunikacyjnych Biura Promocji Miasta
  • współpraca z agencjami reklamowymi i PR
  • prowadzenie działań w zakresie media relations związanych z promocją Miasta
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych
  • współpraca przy projekcie Konsorcjum Marki Poznań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - kierunki ekonomiczne, nauki humanistyczne, społeczne, turystyka lub inne kierunki ze specjalnością: dziennikarstwo, marketing lub PR
  • wiedza z zakresu promocji i marketingu, w tym marketingu terytorialnego
  • umiejętność redagowania informacji prasowych
  • znajomość mechanizmów funkcjonowania mediów społecznościowych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • innowacyjność i kreatywność
  • samodzielność i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w obszarze promocji lub PR

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca w znacznej części przy komputerze, wymaga dużej mobilności, gotowość do wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru_BPM_56.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2013-12-05 11:54