Oferta: ds. realizacji zamówień publicznych
Data publikacji: 2009-09-15
Nr ref.: BZP/129/2009
Wydział: Biuro Zamówień Publicznych
Stanowisko: ds. realizacji zamówień publicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-10-09
Zakres podstawowych czynności
przygotowywanie i przeprowadzanie procedury zgodnie z przepisami regulującymi proces zamówień publicznych
udzielanie porad i wyjaśnień zgodnych z obowiązującymi przepisami w sprawach postępowań o zamówienia publiczne
prowadzenie dokumentacji z postępowań
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe magisterskie : prawo, administracja
co najmniej roczne doświadczenie w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych
bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
umiejętność sprawnej obsługi programów Word, Excel, Lex
Wymagania dodatkowe
kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych
doświadczenie w sporządzaniu opinii prawnych dot. zamówień publicznych
doświadczenie w administracji samorządowej
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacje o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-10-09 11:00