Oferta: ds. realizacji zamówień publicznych

Data publikacji: 2009-09-15
Nr ref.: BZP/129/2009
Wydział: Biuro Zamówień Publicznych
Stanowisko: ds. realizacji zamówień publicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-10-09

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie i przeprowadzanie procedury zgodnie z przepisami regulującymi proces zamówień publicznych

  • udzielanie porad i wyjaśnień zgodnych z obowiązującymi przepisami w sprawach postępowań o zamówienia publiczne

  • prowadzenie dokumentacji z postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie : prawo, administracja

  • co najmniej roczne doświadczenie w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • umiejętność sprawnej obsługi programów Word, Excel, Lex

Wymagania dodatkowe

  • kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych

  • doświadczenie w sporządzaniu opinii prawnych dot. zamówień publicznych

  • doświadczenie w administracji samorządowej

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BZP_129_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacje o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-10-09 11:00