Oferta: ds. obsługi organizacyjnej prezydenta i zastępców prezydenta
Data publikacji: 2010-01-19
Nr ref.: GP/04/2010
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. obsługi organizacyjnej prezydenta i zastępców prezydenta
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-02-19
Zakres podstawowych czynności
- obsługa kontaktów publicznych prezydenta i zastępców prezydenta
- przygotowywanie scenariuszy imprez, spotkań i uroczystości organizowanych przez władze miasta
- przygotowywanie udziału władz miasta w imprezach i uroczystościach zewnętrznych
- udzielanie patronatów prezydenta
- przygotowywanie informacji o pracy Urzędu na sesje Rady Miasta
- koordynacja działań promocyjnych Gabinetu Prezydenta, współpraca w zakresie promocji z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Poznania
- redagowanie tekstów okolicznościowych, zaproszeń i odpowiedzi na listy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - preferowane administracja, inne kierunki humanistyczne
- co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- umiejętność organizacji oficjalnych uroczystości
- biegła umiejętność redagowania pism i komunikatów
- umiejętność stosowania zasad protokołu dyplomatycznego
Wymagania dodatkowe
- szkolenia/ kursy w zakresie zasad protokołu dyplomatycznego, PR
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2010-02-19 15:05