Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2006-01-05
Nr ref.: MZON/05/2006
Wydział: Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-02-16

Zakres podstawowych czynności

- prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną (m.in. rejestracja i wysyłka korespondencji, udzielanie informacji o trybie i zasadach postępowania w zakresie: orzekania o stopniu niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawnosci i wydawania orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień a także wydawania legitymacji o niepełnosprawnosci i stopniu niepełnosprawności
- udział w posiedzeniach składów orzekających i sporządzanie protokołów
- ewidencjonowanie zbiorów dokumentów

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe - administracja
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

- znajomość języka migowego
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • życiorys
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  • list motywacyjny
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów

Informacja o wyniku naboru

MZON_05.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-02-16 12:10