Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2006-01-05
Nr ref.: MZON/05/2006
Wydział: Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-02-16
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną (m.in. rejestracja i wysyłka korespondencji, udzielanie informacji o trybie i zasadach postępowania w zakresie: orzekania o stopniu niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawnosci i wydawania orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień a także wydawania legitymacji o niepełnosprawnosci i stopniu niepełnosprawności
- udział w posiedzeniach składów orzekających i sporządzanie protokołów
- ewidencjonowanie zbiorów dokumentów
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka migowego
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- życiorys
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-02-16 12:10