Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej i bazy danych

Data publikacji: 2007-04-03
Nr ref.: MZON/72/2007
Wydział: Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej i bazy danych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-04

Zakres podstawowych czynności

• prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną (m.in. rejestracja i wysyłka korespondencji, udzielanie informacji o trybie i zasadach postępowania w zakresie: orzekania o stopniu niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności i wydawania orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień a także wydawania legitymacji o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności)
• obsługa bazy danych "Zbiór wniosków"
• obsługa bazy danych "Krajowy System Monitoringu Osób Orzekanych o Niepełnosprawności - KSMOON
• sporządzanie protokołów spraw rozpatrywanych na posiedzeniach składów orzekających
• ewidencjonowanie zbiorów dokumentów

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne
• co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
• umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
• umiejętność obsługi programu FoxPro
• znajomość języka migowego

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

MZON_72.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-06-04 14:23