Oferta: dyrektor galerii miejskiej "arsenał"
Data publikacji: 2013-12-11
Nr ref.: PMP/65/2013
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor galerii miejskiej "arsenał"
Informacje dodatkowe: Kandydat wyłoniony w konkursie może zostać powołany na stanowisko dyrektora Galerii Miejskiej "Arsenał" w Poznaniu na okres od 3 do 7 lat
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-11-19
Zakres podstawowych czynności
Zarządzanie Miejską Galerią "Arsenał" w Poznaniu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne lub artystyczne);
- co najmniej 5-letnia udokumentowana działalność z zakresu prezentacji sztuki, w tym w szczególności działalności wystawienniczej i kuratorskiej w instytucjach kultury, instytucjach, placówkach naukowych, badawczych, wydawnictwach, organizacjach pozarządowych prowadzących działalność w obszarze kultury, co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w wyżej wymienionych miejscach;
- znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury oraz organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej;
- umiejętność kierowania zespołem oraz predyspozycje i zdolności managerskie i organizatorskie;
- znajomość zagadnień związanych z projektami kulturalnymi finansowanymi ze środków EU oraz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pozabudżetowych;
- znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Galerii Miejskiej "Arsenał" w Poznaniu oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, sztuce i dziedzictwie narodowym;
- dobry stan zdrowia, wykazany zaświadczeniem lekarskim o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- niekaralność;
- dobra znajomość przynajmniej jednego języka obcego.
Wymagania dodatkowe
--
Wymagane dokumenty
- podanie z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko dyrektora Galerii Miejskiej "Arsenał" w Poznaniu;
- życiorys z charakterystyką dorobku zawodowego, w tym ewentualne rekomendacje (do 10 stron A4);
- wykaz i krótki opis najważniejszych zrealizowanych projektów lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych przedsięwzięć artystycznych itp. dokumentujący dorobek kandydata (do 5 stron A4);
- pisemne opracowanie koncepcji kierowania Galerią Miejską "Arsenał" (do 10 stron A4) w aspekcie zarządzania Galerią i kształtowania programu Galerii na okres 3 lat. Dokument ten należy składać w zamkniętej kopercie z tytułem: KONCEPCJA PROGRAMOWO-ORGANIZACYJNA GALERII MIEJSKIEJ "ARSENAŁ";
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa itp.);
- udokumentowane i potwierdzone: co najmniej 5-letnia działalność z zakresu prezentacji sztuki, w tym w szczególności działalności wystawienniczej i kuratorskiej w instytucjach kultury, instytucjach, placówkach naukowych, badawczych, wydawnictwach, organizacjach pozarządowych prowadzących działalność w obszarze kultury, co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w wyżej wymienionych miejscach (zaświadczenia lub świadectwa pracy);
- oświadczenie o dobrej znajomości języka obcego;
- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, wystawione nie wcześniej
niż miesiąc przed złożeniem oferty; - oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.);
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych do celów związanych z przeprowadzanym konkursem (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz na posługiwanie się treściami Koncepcji Programowo-Organizacyjnej kandydata w trakcie posiedzeń Komisji Konkursowej na wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora;
- dokumenty i oświadczenia należy składać w języku polskim, a dokumenty obcojęzyczne powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Kopie dokumentów wymienionych w pkt 5 i 6 kandydat powinien opatrzyć na każdej stronie oświadczeniem o następującej treści: "Oświadczam, że niniejszy dokument jest zgodny z oryginałem" oraz datą i własnoręcznym podpisem. Pozostałe dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
- adres do korespondencji elektronicznej.
Inne informacje:
- Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane.
- Oferty należy składać w sekretariacie Wydziału Kultury i Dziedzictwa Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, pok. 257, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.01.2014 r. włącznie (do godz. 15), w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA GALERII MIEJSKIEJ "ARSENAŁ"
W POZNANIU, z podanym wewnątrz adresem zwrotnym wraz z numerem telefonu kontaktowego i adresem elektronicznym kandydata. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Wydziału Kultury i Dziedzictwa Urzędu Miasta Poznania. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą poddane procedurze konkursowej. - Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Prezydent powoła Komisję Konkursową, zgodnie z art. 16. ust. 4 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 406)
i określi tryb jej pracy. - Konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap - rozmowy kwalifikacyjne
z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. - Korespondencja z uczestnikami konkursu odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną na adres wskazany przez kandydata we wniosku.
- Zwrot dokumentów złożonych do konkursu nastąpi po 2 miesiącach po zakończeniu i ogłoszeniu wyniku.
- Informacja o wyniku konkursu - protokół końcowy z posiedzenia Komisji konkursowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej UMP, jako załącznik przy zarządzeniu powołującym Komisję konkursową do spraw wyboru kandydata na stanowisko dyrektora Galerii Miejskiej "Arsenał" w Poznaniu.
- Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków oraz zakończenia postępowania konkursowego: 20 lutego 2014 roku.
- Postępowanie konkursowe odbywa się z uwzględnieniem przepisów o dostępie do informacji publicznej.
- Informację o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Galerii Miejskiej "Arsenał" w Poznaniu kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w siedzibie instytucji: Poznań, Stary Rynek 6 (sekretariat Instytucji), tel.: 61 852 95 02 - od poniedziałku do piątku w godz. 900-1500 oraz w Wydziale Kultury i Dziedzictwa Urzędu Miasta Poznania, tel.: 61 878 54 55.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2014-11-19 14:35