Oferta: dyrektor rodzinnego domu nr 5
Data publikacji: 2021-07-29
Nr ref.: PMP/123/2021
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor rodzinnego domu nr 5
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-10-01
Zakres podstawowych czynności
- kierowanie placówką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
- merytoryczne i formalne podejmowanie rozstrzygnięć i decyzji związanych z funkcjonowaniem placówki;
- wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w jednostce oraz prowadzenie polityki kadrowej;
- zarządzanie mieniem placówki;
- prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych;
- utrzymywanie właściwego stanu technicznego obiektów, zapewniając właściwe warunki mieszkalne, sanitarne i bezpieczeństwo przeciwpożarowe;
- właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostkom funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej;
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi pieczy zastępczej i pomocy społecznej, organizacjami pozarządowymi i innymi.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- co najmniej 5-letni staż pracy;
- ukończenie szkolenia organizowanego przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny;
- pozytywna opinia organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotyczącej predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora;
- aktualny lub w przeszłości, brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
- wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
- zdolność do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej,
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą,
- studia podyplomowe w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
- staż pracy w pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w placówkach opiekuńczo-wychowawczych;
- dobra znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu powiatowego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, postępowania administracyjnego
Wymagane dokumenty
Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym na stronie bip.poznan.pl/bip/ofert-pracy/ w terminie do 23.08.2021 r.
Dokumenty:
- potwierdzające wykształcenie
- potwierdzające doświadczenie zawodowe
- świadectwo ukończenia szkolenia organizowanego przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny
- opinia organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotycząca predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora;\ oświadczenie kandydata, iż nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
- oświadczenie kandydata dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie
o braku zobowiązania do wypełnienia obowiązku alimentacyjnego, - oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiada obywatelstwo polskie,
- oświadczenie kandydata o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- aktualne zaświadczenie lekarskie (ważne 3 miesiące od dnia wydania) potwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej opinie i referencje potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata,
- koncepcja funkcjonowania i rozwoju Rodzinnego Domu Nr 5 w Poznaniu
należy przedłożyć podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Inne informacje:
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie lub e-mailem.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca w wymiarze pełnego etatu;
2) praca wymagająca dużej odporności na stres, zarządzania ludźmi, podejmowania decyzji , kontaktów z instytucjami publicznymi;
3) praca w budynku nie przystosowanym dla osób z niepełnosprawnością ruchową,Miejsce pracy: Poznań, ul. PiaskowaWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Prezydent zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy pl. Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2. Dane osobowe: imię, nazwisko, dane kontaktowe, miejsce zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane zawarte w składanych oświadczeniach oraz zaświadczenie lekarskie będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art. 22 1) § 1 Kodeksu pracy, art. 14 ust. 2 pkt. 1 i art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art. 97 ust. 4 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, którym jest przeprowadzenie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Rodzinnego Domu Dziecka.
3. Inne dane, tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, w tym dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO przetwarzane będą na podstawie zgody.
4. Udzielona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie.
6. Dane osób nie wybranych w naborze zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia naboru. Dane osób spełniających wymagania formalne: imię, nazwisko i miejsce zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
7. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
a)dostępu do swoich danych osobowych
b)żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c)żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO.
9. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
10. Dane osoby wybranej do zatrudnienia: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w RD nr 5 oraz opublikowane w BIP przez okres min. 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
11. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2021-10-01 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2021-10-01 15:01