Oferta: dyrektor rodzinnego domu nr 5

Data publikacji: 2021-07-29
Nr ref.: PMP/123/2021
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor rodzinnego domu nr 5

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-10-01

Zakres podstawowych czynności

  1. kierowanie placówką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
  2. merytoryczne i formalne podejmowanie rozstrzygnięć i decyzji związanych z funkcjonowaniem placówki;
  3. wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w jednostce oraz prowadzenie polityki kadrowej;
  4. zarządzanie mieniem placówki;
  5. prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych;
  6. utrzymywanie właściwego stanu technicznego obiektów, zapewniając właściwe warunki mieszkalne, sanitarne i bezpieczeństwo przeciwpożarowe;
  7. właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostkom funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej;
  8. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi pieczy zastępczej i pomocy społecznej, organizacjami pozarządowymi i innymi.

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie minimum średnie
  2. co najmniej 5-letni staż pracy;
  3. ukończenie szkolenia organizowanego przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny;
  4. pozytywna opinia organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotyczącej predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora; 
  5. aktualny lub w przeszłości, brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest  zawieszona ani ograniczona;
  6. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
  7. zdolność do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej,

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą,
  2. studia podyplomowe w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
  3. staż pracy w pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną;
  4. doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w placówkach opiekuńczo-wychowawczych;
  5. dobra znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu powiatowego,  ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, postępowania administracyjnego

Wymagane dokumenty

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym na stronie bip.poznan.pl/bip/ofert-pracy/ w terminie do 23.08.2021 r.

Dokumenty:

  1. potwierdzające  wykształcenie
  2. potwierdzające doświadczenie zawodowe
  3. świadectwo ukończenia szkolenia organizowanego przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny
  4. opinia organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotycząca predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora;\    oświadczenie kandydata, iż nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
  5. oświadczenie kandydata dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie
    o braku zobowiązania do wypełnienia obowiązku alimentacyjnego,
  6. oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie, że kandydat korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiada obywatelstwo polskie,
  8. oświadczenie kandydata o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  9. aktualne zaświadczenie lekarskie (ważne 3 miesiące od dnia wydania) potwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej opinie i referencje potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata,
  10. koncepcja funkcjonowania i rozwoju Rodzinnego Domu Nr 5 w Poznaniu

 należy przedłożyć podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Inne informacje:

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie lub e-mailem.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1)    praca w wymiarze pełnego etatu;
2)    praca wymagająca dużej odporności na stres, zarządzania ludźmi, podejmowania decyzji , kontaktów z instytucjami publicznymi;
3)    praca w budynku nie przystosowanym dla osób z niepełnosprawnością ruchową,Miejsce pracy: Poznań, ul. PiaskowaWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Prezydent zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_PMP_123.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy pl. Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

2. Dane osobowe: imię, nazwisko, dane kontaktowe, miejsce zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane zawarte w składanych oświadczeniach oraz  zaświadczenie lekarskie będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art. 22 1) § 1 Kodeksu pracy, art. 14 ust. 2 pkt. 1 i art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art. 97 ust. 4 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, którym jest przeprowadzenie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Rodzinnego Domu Dziecka.

3. Inne dane, tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, w tym dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO przetwarzane będą na podstawie zgody.

4. Udzielona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie.

6. Dane osób nie wybranych w naborze zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia naboru. Dane osób spełniających wymagania formalne: imię, nazwisko i miejsce zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

7. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:

a)dostępu do swoich danych osobowych

b)żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c)żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO.

9. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.

10. Dane osoby wybranej do zatrudnienia: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w RD nr 5 oraz opublikowane w BIP przez okres min. 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

11. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

12. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2021-10-01 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2021-10-01 15:01