Oferta: dyrektor rodzinnego domu nr 5 w poznaniu
Data publikacji: 2021-10-11
Nr ref.: PMP/209/2021
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor rodzinnego domu nr 5 w poznaniu
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-12-28
Zakres podstawowych czynności
1) kierowanie placówką i reprezentowanie jej na zewnątrz
2) merytoryczne i formalne podejmowanie rozstrzygnięć i decyzji związanych z funkcjonowaniem placówki
3) wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w jednostce oraz prowadzenie polityki kadrowej
4) zarządzanie mieniem placówki;
5) prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych
6) utrzymywanie właściwego stanu technicznego obiektów, zapewniając właściwe warunki mieszkalne, sanitarne i bezpieczeństwo przeciwpożarowe
7) właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostkom funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej
8) współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi pieczy zastępczej i pomocy społecznej, organizacjami pozarządowymi i innymi
Wymagania obowiązkowe
1) wykształcenie minimum średnie
2) co najmniej 5-letni staż pracy
3) udział w szkoleniu organizowanym przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny
4) pozytywna opinia lub złożony wniosek o opinię organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotyczącej predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora
5) brak pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej aktualnie lub w przeszłości
6) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego
7) zdolność do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej
8) brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
1) wykształcenie wyższe na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą
2) studia podyplomowe w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;3) staż pracy w pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną
3) staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną; doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w placówkach opiekuńczo-wychowawczych
4) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w placówkach opiekuńczo-wychowawczych;5) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu powiatowego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, postępowania administracyjnego
Wymagane dokumenty
1) wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
2) dokumenty potwierdzające wykształcenie
3) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe
4) świadectwo ukończenia lub oświadczenie o udziale w szkoleniu organizowanym przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej lub prowadzonego przez ośrodek adopcyjny
5) opinia lub kopia wniosku o opinię organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dotycząca predyspozycji do pełnienia funkcji dyrektora
6) koncepcja funkcjonowania i rozwoju Rodzinnego Domu Nr 5 w Poznaniu
7) oświadczenie o braku pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej aktualnie lub w przeszłości
8) oświadczenie kandydata dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie o braku zobowiązania do wypełnienia obowiązku alimentacyjnego
9) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
10) oświadczenie, że kandydat korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiada obywatelstwo polskie
11) oświadczenie kandydata o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanychz dysponowaniem środkami publicznymi
Dokumenty należy przedłożyć podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej oraz telefonicznej lub e-mailem.Przedłożenie niezbędnych opinii oraz zaświadczeń: lekarskiego i o ukończeniu wymaganych szkoleń/ kursów musi nastąpić przed zatrudnieniem wybranego kandydata.
Inne informacje:
Warunki pracy:
1) praca w wymiarze pełnego etatu
2) wymaga dużej odporności na stres, zarządzania ludźmi, podejmowania decyzji, kontaktów z instytucjami publicznymi
3) miejsce pracy przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy pl. Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Dane osobowe: imię, nazwisko, dane kontaktowe, miejsce zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane zawarte w składanych oświadczeniach oraz zaświadczenie lekarskie będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art. 22 1) § 1 Kodeksu pracy, art. 14 ust. 2 pkt. 1 i art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art. 97 ust. 4 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, którym jest przeprowadzenie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Rodzinnego Domu Dziecka
3) Inne dane, tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, w tym dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO przetwarzane będą na podstawie zgody
4) Udzielona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
5) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie
6) Dane osób nie wybranych w naborze zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia naboru. Dane osób spełniających wymagania formalne: imię, nazwisko i miejsce zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora
7) Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:a) adostępu do swoich danych osobowychb) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowec) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; dane przetwarzane są niezgodnie z prawemd) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
8) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO
9) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę
10) Dane osoby wybranej do zatrudnienia: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w RD nr 5 oraz opublikowane w BIP przez okres min. 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.11) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
12) Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2021-11-19 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2021-12-28 14:23