Oferta: ds. zarządzania użytkownikami baz danych

Data publikacji: 2009-03-23
Nr ref.: WIN/59/2009
Wydział: Wydział Informatyki
Stanowisko: ds. zarządzania użytkownikami baz danych

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-04-23

Zakres podstawowych czynności

  • realizacja prac związanych z zarządzaniem użytkownikami baz danych poprzez :

  1. zakładanie i usuwanie kont użytkowników baz danych;  

  2. nadawanie, modyfikację i odbieranie uprawnień do poszczególnych aplikacji użytkownikom baz danych;

  3. zakładanie i usuwanie kont pocztowych użytkowników;

  4. aktualizowanie w systemie informatycznym struktury organizacyjnej poszczególnych jednostek organizacyjnych Urzędu  celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;

  5. prowadzenie dokumentacji związanej z nadawaniem użytkownikom uprawnień do poszczególnych aplikacji systemu informatycznego obsługiwanego przez Wydział Informatyki  

  • współpraca przy opracowywaniu dokumentacji dot. rozwoju komputeryzacji Urzędu Miasta

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - techniczne, administracyjne, zarządzanie (preferowana informatyka lub inne kierunki ze specjalnością z zakresu informatyki)

  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy

  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta

  • obsługa komputera - Pakiet Office w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

  • znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych

  • znajomość języka SQL

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WIN_59_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-04-23 10:02