Oferta: ds. konfiguracji sprzętu i oprogramowania

Data publikacji: 2014-03-26
Nr ref.: IN/25/2014
Wydział: Wydział Informatyki
Stanowisko: ds. konfiguracji sprzętu i oprogramowania

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-04-30

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnienie utrzymania sprawności technicznej i ciągłości funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania Urzędu
  • koordynowanie prac związanych z integracją infrastruktury informatycznej będącej
    w posiadaniu jednostek organizacyjnych Miasta Poznania
  • współpraca przy opracowywaniu  dokumentacji przetargowej
  • utrzymywanie kontaktów zewnętrznych z firmami informatycznymi w celu pozyskiwania informacji o nowych technologiach informatycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: informatyka, kierunki techniczne
  • doświadczenie - minimum 6 miesięcy w zakresie pomocy technicznej użytkownikom końcowym sprzętu komputerowego - HelpDesk
  • zaawansowana znajomość konfiguracji sprzętu komputerowego i oprogramowania aplikacyjnego
  • zaawansowana znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows XP/Vista/7
  • podstawowa znajomość sieci komputerowych i urządzeń sieciowych

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i wyjść poza miejsce pracy, dostęp do miejsca pracy niedostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

nfo_o_ naborze In_25.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2014-04-30 12:36