Oferta: ds. prawno-organizacyjnych

Data publikacji: 2023-07-14
Nr ref.: IN/116/2023
Wydział: Wydział Informatyki
Stanowisko: ds. prawno-organizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-09-18

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw organizacyjno - administracyjnych Wydziału Informatyki
  • realizacja zamówień publicznych między innymi poprzez:

-  realizację procedur w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego

-  przygotowywanie projektów umów i zamówień oraz ich rozliczanie finansowe

  • przygotowywanie planu budżetu wydziału i sprawozdań z jego realizacji
  • realizacja zadań związanych z podpisem elektronicznym w Urzędzie

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w zakresie realizacji zamówień publicznych
  • znajomość prawa z zakresu zamówień publicznych i ochrony danych osobowych
  • podstawowa znajomość zasad obsługi dokumentacji finansowo-księgowej
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
  • bardzo dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomiczne
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu systemów informatycznych Miasta Poznań dla tysięcy użytkowników
  • udział w zróżnicowanych tematycznie projektach informatycznych prowadzonych w zwinny sposób
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego (szkolenia, konferencje, studia podyplomowe)
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, karta Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

informacja o naborze_IN_116.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2023-09-18 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2023-09-18 12:43