Oferta: ds. prawno-organizacyjnych
Data publikacji: 2023-07-14
Nr ref.: IN/116/2023
Wydział: Wydział Informatyki
Stanowisko: ds. prawno-organizacyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-09-18
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw organizacyjno - administracyjnych Wydziału Informatyki
- realizacja zamówień publicznych między innymi poprzez:
- realizację procedur w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
- przygotowywanie projektów umów i zamówień oraz ich rozliczanie finansowe
- przygotowywanie planu budżetu wydziału i sprawozdań z jego realizacji
- realizacja zadań związanych z podpisem elektronicznym w Urzędzie
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w zakresie realizacji zamówień publicznych
- znajomość prawa z zakresu zamówień publicznych i ochrony danych osobowych
- podstawowa znajomość zasad obsługi dokumentacji finansowo-księgowej
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
- bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomiczne
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu systemów informatycznych Miasta Poznań dla tysięcy użytkowników
- udział w zróżnicowanych tematycznie projektach informatycznych prowadzonych w zwinny sposób
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego (szkolenia, konferencje, studia podyplomowe)
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, karta Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
informacja o naborze_IN_116.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2023-09-18 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2023-09-18 12:43