Oferta: ds. informacji

Data publikacji: 2005-11-07
Nr ref.: WKM/123/2005
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. informacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-01-06

Zakres podstawowych czynności

- Udzielanie informacji interesantom o trybie załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, politologia, ekonomia (specjalność związana z transportem drogowym)
- roczne doświadczenie zawodowe, w tym na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
- wiedza z zakresu KPA i Instrukcji kancelaryjnej

Wymagane dokumenty

  • życiorys
  • list motywacyjny
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

WK.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-01-06 08:34