Oferta: ds. informacji
Data publikacji: 2005-11-07
Nr ref.: WKM/123/2005
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. informacji
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-01-06
Zakres podstawowych czynności
- Udzielanie informacji interesantom o trybie załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, politologia, ekonomia (specjalność związana z transportem drogowym)
- roczne doświadczenie zawodowe, w tym na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
- wiedza z zakresu KPA i Instrukcji kancelaryjnej
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-01-06 08:34