Oferta: ds. rejestracji pojazdów

Data publikacji: 2012-07-20
Nr ref.: WKM/31/2012
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-09-05

Zakres podstawowych czynności

v      Wykonywanie zadań związanych z obsługą klientów Wydziału, w tym :

  • prowadzenie spraw związanych z rejestracją i  wyrejestrowywaniem  pojazdów
  • wydawanie duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych
  • wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez organy ruchu drogowego lub stacje kontroli pojazdów
  • wykonywanie innych czynności administracyjnych dot. pojazdów, a zwłaszcza dokonywanie adnotacji w dokumentach, przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów itp.
  • obsługa stanowiska informacji w Wydziale Komunikacji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki ekonomiczne,  nauki  społeczne, nauki techniczne   (transport, mechanika i budowa maszyn)
  • co najmniej półroczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w  stopniu bardzo dobrym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji  w jednostkach administracji publicznej
  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców i/lub szkolenie z zakresu rozwiązania ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
  • zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność obsługi programu POJAZD

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:  stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca polega na bezpośredniej obsłudze klienta, przy komputerze, w warunkach obciążenia psychicznego wynikającego m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi;  dostęp do budynku oraz  windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewkm.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-09-05 07:48