Oferta: ds. rejestracji pojazdów
Data publikacji: 2015-04-20
Nr ref.: KM /46/ 2015
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-05-20
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych, wydawania zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
- obsługa klienta w ww. zakresie
- obsługa stanowiska informacji w Wydziale
- udzielanie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie: nauki społeczne, nauki techniczne - transport, mechanika i budowa maszyn
- co najmniej trzyletni staż pracy, w tym dwa lata doświadczenia w jednostce administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych
- znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego
- umiejętność asertywnego zachowania i rozwiązywania konfliktów
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2015-05-20 12:47