Oferta: ds. wysyłki akt praw jazdy
Data publikacji: 2005-11-07
Nr ref.: WKM/122/2005
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. wysyłki akt praw jazdy
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-01-06
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków dot. wydania praw jazdy, pozwolenia i międzynarodowego prawa jazdy
- wprowadzanie danych kierowców do ewidencji komputerowej, przygotowywanie zamówień na wykonanie ww. dokumentów i ich wysyłka do PWPW
- wydawanie praw jazdy i międzynarodowych praw jazdy
- prowadzenie kartoteki i archiwum akt kierowcy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, politologia
- roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-01-06 08:28