Oferta: ds. informacji
Data publikacji: 2007-05-16
Nr ref.: WKM/108/2007
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. informacji
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-18
Zakres podstawowych czynności
• Udzielanie informacji interesantom o trybie załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji
• obsługa systemu kolejkowego
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, politologia, ekonomiczne lub techniczne (specjalność związana z transportem drogowym)
• znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych
• wysoki poziom umiejętności społecznych
• umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub na stanowiskach związanych z obsługą klienta
• wiedza z zakresu KPA i Instrukcji kancelaryjnej
• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-06-18 14:05