Oferta: ds. rejestracji pojazdów
Data publikacji: 2013-03-06
Nr ref.: WKM/12/2013
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-03-28
Zakres podstawowych czynności
v Wykonywanie zadań związanych z obsługą klientów Wydziału, w tym :
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów
- wydawanie duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych
- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez organy ruchu drogowego lub stacje kontroli pojazdów
- wykonywanie innych czynności administracyjnych dot. pojazdów, a zwłaszcza dokonywanie adnotacji w dokumentach, przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów itp.
- obsługa stanowiska informacji w Wydziale Komunikacji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki ekonomiczne, nauki społeczne, nauki techniczne (transport, mechanika i budowa maszyn)
- co najmniej półroczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych w jednostkach administracji publicznej
- znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej
- szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców i/lub szkolenie z zakresu rozwiązania ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
- zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
- umiejętność obsługi programu POJAZD
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca polega na bezpośredniej obsłudze klienta, przy komputerze, w warunkach obciążenia psychicznego wynikającego m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewkm.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2013-03-28 14:27