Oferta: ds. rejestracji pojazdów

Data publikacji: 2013-05-14
Nr ref.: KM /24 /2013
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-06-07

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów
  • wydawanie duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych
  • wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez organy ruchu drogowego lub stacje kontroli pojazdów
  • wykonywanie innych czynności administracyjnych dot. pojazdów, a zwłaszcza dokonywanie adnotacji w dokumentach, przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów itp.
  • obsługa stanowiska informacji w Wydziale Komunikacji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki ekonomiczne, nauki społeczne, nauki techniczne (transport, mechanika i budowa maszyn)
  • co najmniej półroczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość przepisów Ustawy Prawo o ruchu drogowym
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej
  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców i/lub szkolenie z zakresu rozwiązania ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów
    i Kierowców
  • zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność obsługi programu POJAZD

Wymagane dokumenty

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym  na stronie: bip.poznan.pl

Inne informacje:

Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca polega na bezpośredniej obsłudze klienta, przy komputerze, w warunkach obciążenia psychicznego wynikającego m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

infomacja o wynikach naboru_WKM_24.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2013-06-07 11:38