Oferta: ds. ewidencji ludności
Data publikacji: 2008-04-17
Nr ref.: WSO/83/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-06-03
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
- wydawanie zaświadczeń o dokonanych zmianach adresowych oraz poświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu na pobyt stały i pobyt czasowy
- aktualizacja danych dot. ewidencji ludności w Lokalnej Bazie Danych
- aktualizacja rejestru wyborców
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie
- minimum roczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-06-03 13:50