Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Data publikacji: 2007-05-18
Nr ref.: WSO/112/2007
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-18
Zakres podstawowych czynności
- wszczynanie i prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach meldunkowych
- rejestrowanie kolejnych etapów postępowania administracyjnego w systemie informatycznym
- opracowywanie i wykonywanie decyzji meldunkowych i prowadzenie postępowania egzekucyjnego
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (min. licencjat)- administracja, prawo
- doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów KPA
- znajomość przepisów lokalowych, a także ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o ochronie danych osobowych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej i/lub na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- znajomość orzecznictwa sądów administracyjnych
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-06-18 14:04