Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Data publikacji: 2007-05-18
Nr ref.: WSO/112/2007
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-18

Zakres podstawowych czynności

  • wszczynanie i prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach meldunkowych
  • rejestrowanie kolejnych etapów postępowania administracyjnego w systemie informatycznym
  • opracowywanie i wykonywanie decyzji meldunkowych i prowadzenie postępowania egzekucyjnego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe (min. licencjat)- administracja, prawo
  • doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów KPA
  • znajomość przepisów lokalowych, a także ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o ochronie danych osobowych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej i/lub na stanowiskach związanych z obsługą klienta
  • znajomość orzecznictwa sądów administracyjnych

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

Informacja o wyniku naboru

WSO_112.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-06-18 14:04