Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Data publikacji: 2008-02-29
Nr ref.: WSO/52/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-04-16
Zakres podstawowych czynności
- wszczynanie i prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach meldunkowych
- rejestrowanie kolejnych etapów postępowania administracyjnego w systemie informatycznym
- opracowywanie i wykonywanie decyzji meldunkowych i prowadzenie postępowania egzekucyjnego
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (min. licencjat)- administracja, prawo
- doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów prawnych
- znajomość przepisów lokalowych, a także ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o ochronie danych osobowych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej i/lub na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- znajomość orzecznictwa sądów administracyjnych
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-04-16 13:30