Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Data publikacji: 2008-05-19
Nr ref.: WSO/110/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-07-02
Zakres podstawowych czynności
- opracowanie i pisanie decyzji meldunkowych, postanowień
- prowadzenie szczegółowych postępowań wyjaśniających , tj.: przesłuchanie stron postępowania, przeprowadzanie wizji lokalnych, przeprowadzanie rozpraw administracyjnych
- wykonywanie ostatecznych decyzji meldunkowych i prowadzenie postępowania egzekucyjnego
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (min. licencjat)- administracja, prawo
- doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów prawnych
- znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o ochronie danych osobowych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej i/lub na stanowiskach związanych z obsługą klienta
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-02 09:34