Oferta: ds. wydawania dowodów osobistych
Data publikacji: 2007-05-18
Nr ref.: WSO/111/2007
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania dowodów osobistych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-18
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz ich weryfikacja
- rejestracja wniosków i aktualizacja danych w systemie informatycznym
- wydawanie osobom zainteresowanym dowodów osobistych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (minimum: licencjat)- administracja, politologia, ekonomia
- minimum roczne doświadczenie zawodowe
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-06-18 14:20