Oferta: ds. zgromadzeń i fundacji
Data publikacji: 2015-11-05
Nr ref.: SO/122/2015
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. zgromadzeń i fundacji
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-12-02
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie ewidencji fundacji i zgromadzeń publicznych
- sprawowanie nadzoru nad działalnością fundacji i udzielanie informacji temat prowadzonych spraw
- przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach publicznych na terenie miasta Poznania oraz ich analiza pod względem zgodności z obowiązującym prawem
- umieszczanie informacji o zgromadzeniach w Biuletynie Informacji Publicznej oraz powiadamianie odpowiednich służb
- przeprowadzanie rozprawy administracyjnej dotyczącej zgromadzeń publicznych w sytuacjach przewidzianych przepisami
- opracowywanie projektów decyzji zakazujących przeprowadzanie zgromadzenia publicznego
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe: ekonomiczne, administracja, prawo, politologia
- co najmniej rok doświadczenia w jednostkach administracji publicznej w pracy o charakterze administracyjnym związanej z obsługą klienta
- doświadczenie w interpretowaniu oraz stosowania przepisów prawnych
- wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
- samodzielność oraz wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów dotyczących zgromadzeń publicznych i fundacji
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna z wykorzystaniem komputera, wyjścia poza miejsce pracy, stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-12-02 12:52