Oferta: ds. zgromadzeń i fundacji

Data publikacji: 2015-11-05
Nr ref.: SO/122/2015
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. zgromadzeń i fundacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-12-02

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie ewidencji fundacji i zgromadzeń publicznych
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością fundacji i udzielanie informacji temat prowadzonych spraw
  • przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach publicznych na terenie miasta Poznania  oraz ich analiza pod względem zgodności z obowiązującym prawem
  • umieszczanie informacji o zgromadzeniach w Biuletynie Informacji Publicznej oraz powiadamianie odpowiednich służb
  • przeprowadzanie rozprawy administracyjnej dotyczącej zgromadzeń publicznych w sytuacjach przewidzianych przepisami
  • opracowywanie projektów decyzji zakazujących przeprowadzanie zgromadzenia publicznego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: ekonomiczne, administracja, prawo, politologia
  • co najmniej rok doświadczenia w jednostkach administracji publicznej w pracy o charakterze administracyjnym związanej z obsługą klienta
  • doświadczenie w interpretowaniu oraz stosowania przepisów prawnych
  • wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • samodzielność oraz wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów dotyczących zgromadzeń publicznych i fundacji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna z wykorzystaniem komputera, wyjścia poza miejsce pracy, stanowisko pracy nie jest dostosowane dla  potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-12-02 12:52