Oferta: kierownik oddziału dowodów osobistych
Data publikacji: 2006-02-28
Nr ref.: WSO/24/2006
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: kierownik oddziału dowodów osobistych
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-04-11
Zakres podstawowych czynności
- organizacja pracy oddziału w zakresie wydawania dowodów osobistych
- nadzorowaie sprawności systemu komputerowego będącego w dyspozycji oddziału
- opracowywanie materiałów sprawozdawczych i informacyjnych z zakresu działania oddziału
- przyjmowanie mieszkańców w sprawie skarg i wniosków
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, prawo
- minimum czteroletni staż pracy, w tym : co najmniej dwa lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej lub w służbie cywilnej lub w służbie zagranicznej lub w innych instytucjach państwowych
- wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- umiejętność kierowania zespołem
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
Wymagane dokumenty
- życiorys
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-04-11 13:17