Oferta: kierownik oddziału dowodów osobistych
Data publikacji: 2006-04-13
Nr ref.: WSO/44/2006
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: kierownik oddziału dowodów osobistych
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-06-01
Zakres podstawowych czynności
- organizacja pracy oddziału w zakresie wydawania dowodów osobistych
- nadzorowanie sprawności systemu komputerowego będącego w dyspozycji oddziału
- opracowywanie materiałów sprawozdawczych i informacyjnych z zakresu działania oddziału
- przyjmowanie mieszkańców w sprawie skarg i wniosków
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, prawo, politologia (specjalność administracja samorządowa)
- minimum czteroletni staż pracy, w tym : co najmniej dwa lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej lub w służbie cywilnej lub w służbie zagranicznej lub w innych instytucjach państwowych
- wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- umiejętność kierowania zespołem
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-06-01 14:01