Oferta: ds. ewidencji ludności
Data publikacji: 2007-04-26
Nr ref.: WSO/87/2007
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-04
Zakres podstawowych czynności
• przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
• wydawanie zaświadczeń o dokonanych zmianach adresowych oraz poświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu na pobyt stały i pobyt czasowy
• aktualizacja danych dot. ewidencji ludności w Lokalnej Bazie Danych
• aktualizacja rejestru wyborców
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja, politologia ,prawo, ekonomia
• minimum roczne doświadczenie zawodowe
• wysoki poziom umiejętności społecznych
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
• wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych
• doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach rekrutacji
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-06-04 14:16