Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2008-04-17
Nr ref.: WSO/83/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. ewidencji ludności

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-06-03

Zakres podstawowych czynności

- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych

- wydawanie zaświadczeń o dokonanych zmianach adresowych oraz poświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu na pobyt stały i pobyt czasowy

- aktualizacja danych dot. ewidencji ludności w Lokalnej Bazie Danych

- aktualizacja rejestru wyborców

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie średnie

- minimum roczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

- wysoki poziom umiejętności społecznych

- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych

- doświadczenie w zakresie obsługi klienta

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WSO_83.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-06-03 13:50