Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2008-08-20
Nr ref.: WSO/164/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. ewidencji ludności

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-10-06

Zakres podstawowych czynności

- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych

- wydawanie zaświadczeń o dokonanych zmianach adresowych oraz poświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu na pobyt stały i pobyt czasowy

- aktualizacja danych dot. ewidencji ludności w Lokalnej Bazie Danych

- aktualizacja rejestru wyborców

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie średnie

- doświadczenie w pracy administracyjnej lub obsłudze klienta

- znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych

- wysoki poziom umiejętności społecznych

- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny- formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WSO_164.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-10-06 14:42