Oferta: ds. ewidencji ludności
Data publikacji: 2008-08-20
Nr ref.: WSO/164/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-10-06
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
- wydawanie zaświadczeń o dokonanych zmianach adresowych oraz poświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu na pobyt stały i pobyt czasowy
- aktualizacja danych dot. ewidencji ludności w Lokalnej Bazie Danych
- aktualizacja rejestru wyborców
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub obsłudze klienta
- znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny- formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-10-06 14:42