Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Data publikacji: 2008-02-29
Nr ref.: WSO/52/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-04-16

Zakres podstawowych czynności

- wszczynanie i prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach meldunkowych

- rejestrowanie kolejnych etapów postępowania administracyjnego w systemie informatycznym

- opracowywanie i wykonywanie decyzji meldunkowych i prowadzenie postępowania egzekucyjnego

 

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (min. licencjat)- administracja, prawo

- doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów prawnych

- znajomość przepisów lokalowych, a także ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o ochronie danych osobowych

- wysoki poziom umiejętności społecznych

- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

 

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej i/lub na stanowiskach związanych z obsługą klienta

- znajomość orzecznictwa sądów administracyjnych

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WSO_52.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-04-16 13:30