Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Data publikacji: 2008-05-19
Nr ref.: WSO/110/2008
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-07-02

Zakres podstawowych czynności

- opracowanie i pisanie decyzji meldunkowych, postanowień

- prowadzenie szczegółowych postępowań wyjaśniających , tj.: przesłuchanie stron postępowania, przeprowadzanie wizji lokalnych, przeprowadzanie rozpraw administracyjnych

- wykonywanie ostatecznych decyzji meldunkowych i prowadzenie postępowania egzekucyjnego

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (min. licencjat)- administracja, prawo

- doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów prawnych

- znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o ochronie danych osobowych

- wysoki poziom umiejętności społecznych

- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej i/lub na stanowiskach związanych z obsługą klienta

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WSO_110.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-02 09:34