Oferta: ds. wydawania dowodów osobistych
Data publikacji: 2005-11-04
Nr ref.: WSO/119/2005
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania dowodów osobistych
Informacje dodatkowe: Praca na 0,5 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2005-12-20
Zakres podstawowych czynności
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów oraz rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego
- Przyjmowanie do systemu SOO dowodów otrzymanych pocztą specjalną z Centrum Personalizacji Dokumentów
- Wydawanie i rejestracja zaświadczeń o utracie dowodu osobistego
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, politologia, ekonomia
- roczny staż pracy
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: info o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2005-12-20 09:03