Oferta: ds. wydawania dowodów osobistych

Data publikacji: 2007-05-18
Nr ref.: WSO/111/2007
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania dowodów osobistych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-18

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz ich weryfikacja
  • rejestracja wniosków i aktualizacja danych w systemie informatycznym
  • wydawanie osobom zainteresowanym dowodów osobistych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe (minimum: licencjat)- administracja, politologia, ekonomia
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych
  • doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

WSO_111.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-06-18 14:20