Oferta: ds. wydawania dowodów osobistych
Data publikacji: 2007-09-24
Nr ref.: WSO/204/2007
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: ds. wydawania dowodów osobistych
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-11-16
Zakres podstawowych czynności
• przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz ich weryfikacja
• rejestracja wniosków i aktualizacja danych w systemie informatycznym
• wydawanie osobom zainteresowanym dowodów osobistych
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe (licencjat)- administracja, politologia, ekonomia
• wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
• wiedza merytoryczna z zakresu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych
• doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-11-16 14:28