Oferta: ds. kontroli i projektów sygnalizacji świetlnej
Data publikacji: 2017-11-23
Nr ref.: TZ/181/2017
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. kontroli i projektów sygnalizacji świetlnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-01-11
Zakres podstawowych czynności
- rozpatrywanie i opiniowanie projektów/wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu w zakresie sygnalizacji świetlnej
- prowadzenie analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu pod kątem działania sygnalizacji świetlnej lub określania zasadności instalowania takiej sygnalizacji
- prowadzenie lub zlecanie innym podmiotom kontroli dotyczących prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych z sygnalizacją świetlną oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe techniczne
- wiedza merytoryczna z zakresu inżynierii ruchu, w szczególności dotycząca projektowania sygnalizacji świetlnej
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra znajomość MS Office
- prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe
- kierunki studiów związane z drogownictwem, transportem
- doświadczenie w realizacji zadań związanych z inżynierią ruchu
- doświadczenie w jednostce administracji publicznej
- umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji projektowej
- znajomość AutoCAD
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami oraz wyjść poza miejsce pracy; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_TZ_181_2017.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2018-01-11 09:43