Oferta: ds. koordynacji informacji o ruchu
Data publikacji: 2015-02-03
Nr ref.: TZ/15/2015
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. koordynacji informacji o ruchu
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-03-31
Zakres podstawowych czynności
- określenie standardów i koordynowanie informacji o ruchu na podstawie danych pochodzących z różnych źródeł
- monitorowanie mediów pod kątem informacji nt. transportu i przedkładanie Miejskiemu Inżynierowi Ruchu codziennych raportów z tego zakresu
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na pojawiające się w mediach informacje dotyczące zarządzania ruchem
- przygotowywanie projektów komunikatów i ogłoszeń dotyczących zarządzania ruchem oraz prostych materiałów graficznych ilustrujących przekazywane informacje
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 2- letni staż pracy
- umiejętność pozyskiwania, analizowania oraz opracowywania informacji, w tym umiejętność zestawiania informacji z różnych źródeł oraz redagowania tekstów
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office
Wymagania dodatkowe
- wiedza z zakresu wiedza z zakresu zarządzania ruchem
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy w obszarze public relations lub komunikacji społecznej
- umiejętność obsługi programów graficznych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_TZ_15_2015.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2015-03-31 14:03