Oferta: ds. koordynacji informacji o ruchu

Data publikacji: 2015-02-03
Nr ref.: TZ/15/2015
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. koordynacji informacji o ruchu

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-03-31

Zakres podstawowych czynności

  • określenie standardów i koordynowanie informacji o ruchu na podstawie danych pochodzących z różnych źródeł
  • monitorowanie mediów pod kątem informacji nt. transportu i przedkładanie Miejskiemu Inżynierowi Ruchu codziennych raportów z tego zakresu
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na pojawiające się w mediach informacje dotyczące zarządzania ruchem
  • przygotowywanie projektów komunikatów i ogłoszeń dotyczących zarządzania ruchem oraz prostych materiałów graficznych ilustrujących przekazywane informacje

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 2- letni staż pracy 
  • umiejętność pozyskiwania, analizowania oraz opracowywania informacji, w tym umiejętność zestawiania informacji z różnych źródeł oraz redagowania tekstów
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu wiedza z zakresu zarządzania ruchem
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy w obszarze public relations lub komunikacji społecznej
  • umiejętność obsługi programów graficznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_TZ_15_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2015-03-31 14:03