Oferta: ds. koordynacji przedsięwzięć inwestycyjnych oraz remontów infrastruktury
Data publikacji: 2018-07-05
Nr ref.: TZ/137/2018
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. koordynacji przedsięwzięć inwestycyjnych oraz remontów infrastruktury
Informacje dodatkowe: 2 etaty
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-09-24
Zakres podstawowych czynności
- bieżące koordynowanie i nadzorowanie realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych oraz remontów infrastruktury, których prowadzenie może mieć negatywny wpływ lub powodować zakłócenia
w obsłudze transportowej Miasta - ustalanie sposobu realizacji ww. inwestycji i remontów z jednostkami podległymi Prezydentowi Miasta Poznania
- współpraca z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za przygotowanie i realizację ww. przedsięwzięć, w tym z innymi jednostkami samorządu terytorialnego
- współudział w przygotowaniu sprawozdań, odpowiedzi na skargi i wnioski oraz innych dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- co najmniej 4-letni staż pracy
- znajomość zagadnień z obszaru inwestycji infrastrukturalnych
- umiejętność organizowania, merytorycznego prowadzenia i koordynowania prac realizowanych zespołowo
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie na kierunkach: zarządzanie, transport, logistyka, budownictwo
- doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji lub/i zarządzania inwestycjami w infrastrukturę transportową
- umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów, asertywność
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymagająca bezpośredniego komunikowania się z klientami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy oraz wyjazdami służbowymi; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_TZ_137_2018.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: infromacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2018-09-24 09:05