Oferta: ds. nadzoru i monitorowania zadań z zakresu zieleni

Data publikacji: 2015-02-09
Nr ref.: TZ/26/2015
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. nadzoru i monitorowania zadań z zakresu zieleni

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-03-31

Zakres podstawowych czynności

  • monitorowanie realizowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu oraz Zakład Lasów Poznańskich zadań oraz inicjowanie usprawnień w tym zakresie
  • przeprowadzanie czynności kontrolnych w Zarządzie Transportu Miejskiego oraz Zarządzie Dróg Miejskich w zakresie zadań związanych z zielenią publiczną
  • rozpatrywanie wniosków, skarg i postulatów mieszkańców
  • opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie kształtowania terenów zieleni
  • konsultacje z organizacjami pozarządowymi w zakresie kształtowania terenów zieleni

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie  - kształtowanie terenów zieleni, architektura krajobrazu, leśnictwo, ogrodnictwo
  • co najmniej pięcioletni staż pracy w zakresie projektowania lub wykonywania i nadzoru inwestorskiego terenów zieleni
  • ukończony kurs inspektora nadzoru terenów zieleni
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, procesu inwestycyjnego
  • znajomość misji, wizji i Strategii Rozwoju Miasta Poznania
  • dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • udokumentowany udział w co najmniej trzech projektach o wartości powyżej 300 tys. zł, związanych z kształtowaniem terenów zielonych jako projektant lub wykonawca lub inspektor nadzoru
  • udokumentowane doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi w zakresie zadań związanych z zagadnieniami kształtowania terenów zieleni

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poproszeni o przedstawienie własnego pomysłu/strategii na rozwój zieleni na terenie miasta Poznania.

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy oraz wyjazdy służbowe; wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i innymi instytucjami; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_TZ_26_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2015-03-31 14:15