Oferta: ds. nadzoru nad realizacją usług publicznego transportu zbiorowego

Data publikacji: 2017-06-02
Nr ref.: TZ/85/2017
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. nadzoru nad realizacją usług publicznego transportu zbiorowego

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-06-26

Zakres podstawowych czynności

  • monitorowanie realizacji przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu (ZTM) zadań związanych z funkcjonowaniem i rozwojem lokalnego transportu zbiorowego Poznania
  • sporządzanie analiz i opinii dotyczących planów ZTM w zakresie zadań przewozowych
  • weryfikowanie analiz ZTM dotyczących zintegrowania publicznego transportu zbiorowego w połączeniach lokalnych oraz w ramach zawieranych porozumień międzygminnych
  • udział w tworzeniu zasad, norm i warunków dla optymalnego funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego w Poznaniu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - kierunki techniczne, gospodarka przestrzenna
  • co najmniej półroczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
  • wiedza z zakresu organizacji i zarządzania transportem, zwłaszcza publicznym transportem zbiorowym oraz gospodarki przestrzennej
  • znajomość ustawy Prawo przewozowe oraz ustawy o publicznym transporcie zbiorowym
  • zdolności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra obsługa MS Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/ kursy/ szkolenia z zakresu organizacji i zarządzania transportem

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego komunikowania się
z klientami i instytucjami oraz wyjść poza miejsce pracy. Stanowisko pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_TZ_ 85_ 2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2017-06-26 13:11