Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2015-02-05
Nr ref.: TZ/20/2015
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-02-27
Zakres podstawowych czynności
- obsługa kancelaryjna Wydziału
- obsługa organizacyjna i administracyjna dyrekcji
- prowadzenie wybranych spraw organizacyjnych
- prowadzenie wybranych rejestrów i ewidencji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu lub na stanowisku asystenta
- dobra umiejętność organizacji pracy
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność redagowania pism
- dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet MS Office
- dobra znajomość j. angielskiego
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w administracji samorządowej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca w dużej części przy komputerze, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2015-02-27 08:36