Oferta: ds. pozyskiwania i rozliczania funduszy

Data publikacji: 2016-08-29
Nr ref.: TZ/103/2016
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. pozyskiwania i rozliczania funduszy

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-10-17

Zakres podstawowych czynności

  • poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania zadań z zakresu transportu i zieleni
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym, w szczególności, z funduszy europejskich
  • udział w procesie wdrażania, realizacji i rozliczania projektów, które uzyskały dofinansowanie (m. in. sprawozdawczość, wnioski o płatność, działania promocyjne
    i informacyjne)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 3-letni staż pracy
  • doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania dotacji ze środków zewnętrznych,
    w tym Unii Europejskiej, na realizację projektów inwestycyjnych
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zarządzania projektami i/ lub pozyskiwania/ rozliczania funduszy z Unii Europejskiej
  • doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_TZ_103.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-10-17 14:39