Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu
Data publikacji: 2021-01-15
Nr ref.: CC/9/2021
Wydział: Biuro Cyfryzacji i Cyberbezpieczeństwa
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-02-17
Zakres podstawowych czynności
- obsługa finansowa Biura, w tym:
- uzgadnianie i przygotowywanie budżetu zadaniowego Biura,
- prowadzenie analizy stopnia realizacji budżetu zadaniowego i wykorzystania środków budżetowych będących w dyspozycji Biura,
- opracowywanie zmian planu finansowego,
- prowadzenie bieżącej ewidencji zleceń, porozumień oraz rejestru umów, dotyczących zobowiązań finansowych Biura
- nadzorowanie wydatków Biura
- przygotowanie i monitorowanie realizacji rocznego planu zamówień publicznych, w tym również przygotowanie dokumentacji
- ewidencja zasobów sprzętowych oraz koordynacja inwentaryzacji
- prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi i delegacjami pracowników Biura
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - nauki społeczne
- przynajmniej 2-letnie doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z planowaniem i rozliczaniem budżetu lub zamówieniami publicznymi
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - finanse i rachunkowość
- doświadczenie w pracy w działach finansowo-księgowych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie/ skany świadectw pracy, kserokopie/ skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z instytucjami i klientami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w tworzeniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_CC_9_2021.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2021-02-17 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2021-02-17 14:14