Oferta: ds. audytu wewnętrznego (audytor wewnętrzny)

Data publikacji: 2011-09-13
Nr ref.: BAW/67/2011
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. audytu wewnętrznego (audytor wewnętrzny)

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-10-07

Zakres podstawowych czynności

  • wykonywanie zadań na stanowisku audytora wewnętrznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi prowadzenie audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych, standardami audytu wewnętrznego dla j.s.f.p.,  z zachowaniem zasad określonych w "Kodeksie etyki audytora wewnętrznego w j.s.f.p."  i  "Kartą audytu wewnętrznego w j.s.f.p."
  • postępowanie zgodnie z aktualnymi wytycznymi określonymi w standardach kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych oraz regulacjach wewnętrznych : Kodeksie etyki pracowników UMP, Kodeksie Postepowania Etycznego Pracowników UMP, Karcie Audytu Wewnętrznego Miasta Poznania
  • udział w tworzeniu krótkoterminowego i długoterminowego planu audytu oraz przygotowywaniu sprawozdań z ich realizacji
  • współpraca z organizacjami audytorów wewnętrznych
  • prowadzenie czynności doradczych zgodnie z definicją określoną w Karcie Audytu Wewnętrznego Miasta Poznania, m.in. przygotowywanie opinii nt. projektów wdrażanych procedur, opiniowanie dokumentów Systemu Zarządzania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodne z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r  o finansach publicznych
  • czteroletnie  doświadczenie zawodowe  w jednostkach administracji  publicznej,  w tym dwuletnie w obszarze kontroli lub audytu wewnętrznego
  • znajomość reguł postępowania kontrolnego
  • znajomość  przepisów oraz standardów zarządzania i  standardów audytu wewnętrznego
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • kursy i szkolenia w zakresie rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego lub kontroli
  • doświadczenie w komórkach finansowo-księgowych  w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BAW_67_2011.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-10-07 13:40