Oferta: ds. kontroli
Data publikacji: 2011-07-21
Nr ref.: BAWK/56/2011
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-08-31
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli
- sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli oraz zbiorczej analizy wyników przeprowadzonych kontroli
- opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych do kierowników kontrolowanych jednostek
- monitorowanie i przeprowadzanie analizy wykonania zaleceń pokontrolnych
- przygotowywanie propozycji informacji do organów kontroli zewnętrznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne (preferowane finanse i rachunkowość )prawo, administracja
- znajomość reguł postępowania kontrolnego
- wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
- wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w Pakiecie Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, kontroli finansowej, księgowości, kancelarii prawnej, biurze rachunkowym lub doradztwa podatkowego
- wiedza z zakresu funkcjonujących w samorządach standardów zarządzania
- znajomość struktury i funkcjonowania Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agata Szyszka
Data i godzina publikacji: 2011-08-31 14:08