Oferta: ds. kontroli
Data publikacji: 2017-11-07
Nr ref.: KO/173/2017
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-12-19
Zakres podstawowych czynności
- zbieranie, analiza i ocena danych, w tym zgromadzonych w formie elektronicznej, mające na celu wytypowanie podmiotów lub obszarów, które powinny zostać objęte badaniem kontrolnym
- przeprowadzanie kontroli w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz w innych, które wykonują zadania Miasta lub otrzymały z Miasta dotację, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa oraz przyjętymi standardami
- monitorowanie wykonania poleceń, zaleceń lub wniosków z wcześniejszych kontroli przeprowadzonych przez Biuro oraz przeprowadzanie zleconych kontroli sprawdzających
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli
- udzielanie, w zakresie określonym przez przełożonego, pomocy organom kontroli zewnętrznej w realizacji ich zadań kontrolnych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawo, administracja lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi
- co najmniej 3 lata stażu pracy
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej lub biurze rachunkowym/księgowym lub kancelarii prawnej/doradztwa podatkowego lub banku
- znajomość reguł postępowania kontrolnego
- znajomość i umiejętność stosowania narzędzi i technik prowadzenia kontroli
- wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
- umiejętność analizy danych, oceny stanu faktycznego i formułowania zaleceń
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli
- studia podyplomowe/ kursy: audyt wewnętrzny, kontrola wewnętrzna, administracja publiczna, finanse i rachunkowość, analiza finansowa, organizacja i zarządzanie
- wiedza z zakresu postępowania administracyjnego
- wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga dużej mobilności, bezpośredniego kontaktowania się z klientami i instytucjami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy
i wyjazdami służbowymi; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_KO_ 173_2017.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2017-12-19 13:04