Oferta: ds. kontroli

Data publikacji: 2006-05-31
Nr ref.: BAW/79/2006
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli
Informacje dodatkowe: Praca na 1/2 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-08-01

Zakres podstawowych czynności

- przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli
- sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli oraz zbiorczej analizy wyników przeprowadzonych kontroli
- monitorowanie i przeprowadzanie analizy wykonania zaleceń pokontrolnych
- przygotowywanie propozycji informacji do organów kontroli zewnętrznej
- wykonywanie zadań związanych z kontrolami organów zewnętrznych

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomia
- co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych z wykonywaniem czynności kontrolnych
- znajomość przepisów i standardów zarządzania jakością oraz umiejętność ich stosowania
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej, kontroli finansowej, księgowości lub kancelarii prawnej
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

BAWiK_79.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-08-01 08:54