Oferta: ds. kontroli finansowej
Data publikacji: 2023-01-19
Nr ref.: KO/22/2023
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli finansowej
Informacje dodatkowe: miejsce pracy - budynek UMP przy ul. Libelta 16/20
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-02-28
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie kontroli skoncentrowanych na aspekcie gospodarki finansowej w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz innych jednostkach wykonujących zadania Miasta lub korzystających z dotacji Miasta
- monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz prowadzenie kontroli sprawdzających
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli
- sporządzanie analiz dotyczących działalności Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych
- wsparcie organów kontroli zewnętrznej w realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie Miasta Poznania
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi lub
3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze kontroli lub audytu - co najmniej 3-letni staż pracy
- ogólna wiedza z zakresu zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
- wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
- wiedza o standardach kontroli zarządczej i regułach postępowania kontrolnego
- umiejętności stosowania narzędzi i technik prowadzenia kontroli
- zdolności analityczne
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office - zwłaszcza MS Excel
Wymagania dodatkowe
- studia/kursy/szkolenia z zakresu kontroli wewnętrznej, finansów publicznych, rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego, prawa, administracji publicznej, informatyki
- doświadczenie w pracy w obszarze kontroli lub audytu, księgowości, biurze rachunkowym, kancelarii prawnej lub doradztwa podatkowego
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_KO_22_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2023-02-28 13:13